Produžen rok za učešće u akciji „Najbolje iz Srbije“ do 12. februara

Foto: Najbolje iz Srbije

Rok za prijave za učešće u akciji „Najbolje iz Srbije“, koju tradicionalno organizuju Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, produžen je do 12. februara, do kada privrednici mogu da kandiduju svoje kompanije i brendove za ovo prestižno priznanje.

Privredna komora Srbije, u saradnji s Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, akciju „Najbolje iz Srbije“ organizuje trinaesti put.

Najbolji robni i korporativni brendovi ove godine biće izabrani u 24 kategorije, među kojima su i tri nove – Najbolji hotel u Srbiji, Najbolji „mali“ turistički smeštaj u Srbiji i Najbolji organski proizvod iz Srbije.

Kriterijumi za izbor najboljih definisani su posebnom metodologijom, koja obuhvata analizu tržišno-finansijskih parametara, glasanje potrošača, poslovnih partnera i stručnjaka, kao i ocene žirija. U žiriju su predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije i istaknuti stručnjaci iz sveta marketinga, komunikacija i medija, zaštite potrošača. Glasanje počinje sredinom februara.

Učešće u akciji je besplatno, prijavljivanje kompanija i glasanje je onlajn na zvaničnom sajtu www.najboljeizsrbije.com, a informacije će biti dostupne i na društvenim mrežama ove akcije i Privredne komore Srbije.

Ova tradicionalna akcija PKS-a i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, podiže vidljivost domaćih brendova, a priznanje je od 2004. godine ponelo 312 dobitnika u različitim kategorijama.

Milisav Pajević

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti