Predstavljena turistička ponuda Srbije na Međunarodnom sajmu turizma „Ferien“ u Beču

Privredna komora Srbije (PKS) i Privredna komora Vojvodine (PKV) predvode privrednu delegaciju iz Republike Srbije od blizu 20 privrednih subjekata, koji zajedno predstavljaju turističku ponudu Srbije, na Međunarodnom sajmu turizma „Ferien“ u Beču. Ovaj sajam je od brojnih turističkih sajmova koji se organizuju u Austriji, a najveći je tog tipa. Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma je Republika Indonezija.

Foto: PKV

Nakon svečanog otvaranja Sajma, sekretar Udruženja usluga PKV Branislav Mamić istakao je da su, kako kaže, osnovna želja, ideja i namera aktivnosti PKV, u saradnji sa PKS, da se srpsko turističko tržište, odnosno svi turistički proizvodi Vojvodine i cele Srbije, približe budućim gostima iz Zapadne Evrope.

Da je učešće Republike Srbije na ovogodišnjem Sajmu od velike važnosti, istakla je i Nada Knežević, direktor predstavništva PKS u Austriji podsetivši da je 2011. godine, nakon petogodišnje pauze, na ovom Sajmu izlagala Turistička organizacija Grada Beograda. „Izuzetno je veliki broj austrijskih privrednika koji posluju u Srbiji, a u poslednje vreme imamo izuzetan priliv srpskih kompanija koje se pojavljuju na austrijskom tržištu. Smatram da svaka popularizacija srpskog turizma na austrijskom tržištu, može biti samo pozitivna“, rekla je ona.

Viši samostalni stručni saradnik u Udruženju usluga PKV Dragica Samardžić podsetila je da je učešće na Sajmu, drugi korak PKV ka proširenju saradnje sa Austrijom.

Foto: PKV

„PKV je prošle godine učestvovala na manifestaciji ‘Dani Vojvodine u Beču’, gde se predstavljala turistička ponuda Vojvodine. Tom prilikom, predsednik PKV Boško Vučurević posetio je Privrednu komoru Beča, gde su uspostavljeni kontakti sa željom da se predstave konkretni turistički programi, a Sajam turizma u Beču je manifestacija koja tome sigurno može da doprinese“, rekla je Samardžić i dodala da PKV u svojim aktivnostima daje veliki značaj regionalnoj saradnji, ta da je do sada uspostavljena saradnja sa zemljama u okruženju – Hrvatskom, Rumunijom, Republikom Srpskom, Slovenijom, Bugarskom, Grčkom, Mađarskom, a sada i sa Austrijom.

Kako zbog blizine, ekonomske mogućnosti austrijskih stanovnika, tako i zbog kulturno-istorijskog nasleđa, predstavnici turističke ponude naše zemlje složni su u tome da je Austrija interesantno tržište za Srbiju.

„Ovo je naš prvi nastup na ovakvom sajmu, pod pokroviteljstvom PKV, i nadam se da ćemo ovde uspostaviti nove kontakte i videti kako možemo najbolje da se pozicioniramo i dopremo do ovdašnjih klijenata“, rekla je Maja Jenei iz Turističke agencije „Vojvodinašume-Turist“, u okviru JP „Vojvodinašume“, specijalizovane za specifične oblike turizma – lovni i ekoturizam.

Republiku Srbiju na Sajmu turizma u Beču predstavljaju Turistička organizacija Vojvodine, Turistička organizacija Niš, Turistička agencija „Experience pro travel-Serbia“ iz Beograda, Vinski putevi Srbije, hotel „Premier Akva“ i Etno naselje „Vrdnička kula“ iz Vrdnika,  Specijalna bolnica Sokobanja, Specijalna bolnica za rehabilitaciju „Rusanda“, Specijalna bolnica „Čigota“, JP za upravljanje putničkim pristaništem i marinom „Apatin“, Turistička agencija „Magelan“ iz Novog Sada, Turistička agencija „Kompas“ (Kompas tourism&travel) iz Novog Sada, „Alfa trevel si“ (Alpha travel see) iz Subotice, Turistička agencija „Vojvodinašume-Turist“ iz Petrovaradina, hotel „Akvastar Denjub“ (Aquastar Danube) iz Kladova, hotel „Nevski“ iz Beograda, Institut za lečenje i rehabilitaciju „Niška banja“, „City car rent a car“ iz Beograda.

Na Međunarodnom sajmu turizma u Beču svoje ponude predstavlja oko 850 izlagača iz više od 80 zemalja, a sajam traje do nedelje, 13. januara 2019. godine.

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti