Nova Imlekova ambalaža od prirodnih materijala – boljeg kvaliteta i veće održivosti

Hrana

Čuveni srpski proizvođač mleka i mlečnih proizvoda Imlek je odlučio da svoje artikle pakuje u održiviju ambalažu, a kako bi ispunio tu svoju nameru udružio se sa kompanijom Tetra pak. Imajući u vidu globalne trendove na tržištu robe široke potrošnje, Imlek je izabrao ambalažni portfolio jedinstvenog i privlačnog izgleda koji u isti mah obezbeđuje svežinu i čuva kvalitet hrane i smanjuje negativan uticaj na životnu sredinu. Novo pakovanje je predstavljeno danas.

Foto: Imlek

„Stalnim osluškivanjem potreba naših potrošača smo, u saradnji sa kompanijom Tetra pak, došli na ideju da svoje proizvode plasiramo u pakovanju boljeg kvaliteta koje zadovoljava najviše standarde očuvanja namirnica. Ovim smo postigli da se određeni proizvodi brendova Moja kravica, Balans+, Zdravo! i Jogood sada mogu pronaći na tržištu u novoj ambalaži vrhunskog kvaliteta. Iako je ovo za nas bila izazovna godina, siguran sam da ćemo i u narednom periodu opravdati vodeće mesto na tržištu i dugogodišnje poverenje naših potrošača“, istakao je Jovan Bugarčić, Imlekov direktor marketinga.

Tetra top ambalaža pretežno je napravljena od prirodnih materijala iz obnovljivih izvora, moguće ju je u potpunosti reciklirati, a pogodna je i za transport i skladištenje, uz istovremeno obezbeđivanje funkcionalnosti i svežine proizvoda. Na razvijenim tržištima i u velikim kompanijama je njena upotreba sve više zastupljena.

Direktorka marketinga Tetra paka Katalina Siretanu je naglasila da se njihovo poslovanje oslanja na snažna partnerstva da im je iz tog razloga veliko zadovoljstvo što je Imlek, njihov dugogodišnji partner i lider na domaćem tržištu, uveo inovativnu Tetra top ambalažu za neke od svojih najpoznatijih brendova. „Posebno smo ponosni što će Imlek biti prva kompanija koja će u Srbiji lansirati najnovije u nizu Tetra top pakovanja Tetra top miniV nallo. Svojim atraktivnim i inovativnim dizajnom, najmanje pakovanje iz ove porodice idealno je za konzumaciju u pokretu, lako se otvara i zatvara, a brendovima omogućava da se dodatno istaknu. Za nas je saradnja sa Imlekom od izuzetne važnosti i nadamo se da ćemo i u budućnosti imati priliku da zajedno predstavljamo nove proizvode“, zaključila je ona.

Jelena Kozbašić