Nagrađeni najbolji robni i korporativni brendovi Srbije

 

Foto: http://www.pks.rs/
Foto: http://www.pks.rs/

Predsednica Vlade Republike Srbije Ana Brnabić izjavila je  na dodeli priznanja najuspešnjim domaćim robnim i korporativnim brendovima na završnoj svečanosti akcije „Najbolje iz Srbije 2017″, da su srpski brendovi naši najbolji ambasadori, kao i da imidž jednog brenda menja sliku čitave zemlje.

Brnabić je tom prilikom istakla da joj je zadovoljstvo što je među najboljim i najpouzdanijim kompanijama iz Srbije, onima koji uspešno grade svoje brendove, a potvrdu za to im daju sami korisnici.

Po 13. put, kako je podsetila, Privredna komora Srbije (PKS) i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija promovišu najbolje robne i korporativne brendove i na taj način podstiču stvaranje dodatnih kvaliteta proizvoda na srpskom tržištu.

Ona je navela da su ove godine nagrađena 24 brenda, a profili brendova su se kretali od malih poljoprivrednih gazdinstava do kompanija sa nekoliko hiljada zaposlenih.

Prema njenim rečima, to govori o tome da privreda Srbije u svakoj oblasti, od startap-a preko turizma pa sve do energetike, ima kvalitetne brendove.

Pored čestitke nagrađenima, premijerka je u duhu ovogodišnjeg slogana „Kako se na srpskom kaže Bravo„, rekla „bravo“ svima onima koji su učestvovali u toj akciji i prepoznali značaj borbe za konkurencijom i tržišnom pozicijom.

Od 2004. godine, od kada postoji akcija „Najbolje iz Srbije„, Brnabić je naglasila da je za to priznanje konkurisalo više od 1.850 brendova, a nagradu je osvojilo približno 340 brendova.

Ona je izrazila očekivanje da će se naredne godine prijaviti više od 2.000 preduzeća za nagradu PKS-a i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Prema njenim rečima, cilj akcije jeste da podrži stare i priznate brendove sa jedne strane, ali i da prepozna male, neafirmisane brendove kako bi im se omogućilo da budu konkurentniji.

Premijerka je konstatovala da je sve više brenova koji konkurišu iz sektora IT, startupa i turizma, naglasivši da mnoge zemlje, upravo u tim branšama, grade svoje brendove.

Vlada kao prioritet postavlja stvaranje stimulativnog ambijenta za poslovanje i razvoj domaćih kompanija i brendova. Poseban fokus je na razvoju malih i srednih preduzeća i preduzetništva, za koji je kroz različite programe podrške u 2017., bilo opredeljeno nešto više od 18 milijardi dinara, ukazala je ona.

Brnabić je napomenula da o stabilnosti naše zemlje, govori i podatak da je Srbija u prvom kvartalu ove godine privukla direktne strane investicije vredne više od 600 miliona evra, što je za pet odsto više nego prošle godine.
Takođe, prošle godine Srbija je privukla 2,6 milijardi evra stranih direktnih investicija, čime je postigla istorijski rezultat, zaključila je ona.

Na svečanosti, kojoj su prisustvovali potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, ministar zaštite životne sredine Goran Trivan i predsednik PKS Marko Čadež, u kategoriji za robu svakodnevne potrošnje nagrada je dodeljena brendu „Bambi“, a u kategoriji pića sokovima „Nektar“. 

Među ostalim dobitnicima priznanja u kategoriji robnih brendova su „Bakina tajna ajvar“, „Nectar Family“, „Merix“, „P.S. fashion“, „Gorenje aparati za domaćinstvo“.
Nagrada za najbolje uslužno preduzeće dodeljena je Aerodromu „Nikola Tesla“, koju je primio v.d. direktora Aerodroma Saša Vlaisavljević.

Ostali dobitnici nagrada korporativnih brendova jesu „Aura kozmetika“, NIS, „Alfa-Palm“ i „Energy Net“.
Najbolja turistička manifestacija u promociji Srbije je Tamburica Fest, za najbolji hotel u Srbiji proglašen je „Grand Hotel & SPA“, a najbolji „mali“ turistički smeštaj jeste Etno kompleks Vrdnička kula.

Milisav Pajević

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti