Lidl Srbija u velikoj akciji čišćenja Kopaonika prikupila 45 kilograma otpada

U cilju zaštite i održivog razvoja planinskih područja, kompanija Lidl Srbija je ovog vikenda sprovela akciju čišćenja Kopaonika, kako bi se sakupio otpad koji ugrožava samu prirodu ove planine i narušava njen izgled.

Foto: Executive Group

U saradnji sa spasiocima Gorske službe spasavanja očišćeni su urbani centri, kao i delovi oko i ispod žičara, sakupljeni otpad dalje će procesuirati partnerske akcije Ekostar Pak, koji je specijalizovan za odlaganje otpada.

Tokom Lidlove akcije, koja se održavala u subotu 29. avgusta, sakupljeno je 25 džakova, što čini ukupno 45 kg otpada. Nakon akcija čišćenja na planinama, Kopaonik planira da se nastavi dalje i na drugim planinama, a naredne potencijalne destinacije su Stara planina, Fruška gora i Zlatibor.

„Želimo da doprinesemo zaštiti prirode na taj način što ćemo ovakvim akcijama, ne samo očistiti prirodnu sredinu i planinska područja od otpada, već u saradnji sa našim partnerima GSS-om i Ekostar Pak-om, i dodatno uticati na informisanje i podizanje ekoloških svesti građana . Isticanjem odgovornosti svih nas težimo tome da promovišemo zajednički cilj, a to je zaštita životne sredine, pa pozivamo i druge kompanije, volontere i građane da se priključimo akcijama čišćenja najposećenijih oblasti u Srbiji „, istakla je Jasmina Šrndić iz sektora za korporativne komunikacije kompanije Lidl Srbija .

Ova akcija je samo jedna u nizu društveno odgovornih inicijativa kompanije za implementaciju strategije „REset Plastic“, koja je usmerena je na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike i uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i obrazovanja u ovoj oblasti.