Koka-kola najavljuje novu kampanju reciklaže

Vesti | Svet | Održivi razvoj

Foto-ilustracija: Unsplash (Caitlyn Hastings)

U okviru sedamnaeste po redu „Nedelje reciklaže“ koja traje od 23. do 29. septembra najpoznatiji brend gaziranih pića Koka-kola najavio je novu kampanju za reciklažu u Velikoj Britaniji. Izneli su podatak da se samo oko 70 odsto plastičnog pakovanja reciklira, te da se na tome mora poraditi.

Cilj im je da se reciklaža pakovanja omasovi i da svima postane sasvim uobičajen deo konzumacije Koka-kolinih proizvoda.

Direktor marketinga Kris Robers je naveo da, iako se sva njihova pakovanja mogu u potpunosti reciklirati, poenta kampanje jeste da se što veći broj ljudi ovim putem pozove i podseti da se od svake reciklirane dobija nova flaša, jer će se time najlakše ohrabriti na reciklažu.

Istakli su da se njihove plastične boce mogu okarakterisati kao jednokratne isključivo samo ako nakon upotrebe budu bačene, ali i da im se jedino reciklažom može promeniti taj status.

Nova inicijativa ukazuje na to da kompanija oseća obavezu da napravi pozitivne promene za životnu sredinu.

Najavljeno je da im je u planu i da koriste prethodno recikliranu plastiku (pre-recycled plastic) i to do 50 odsto u svim pakovanjima do 2020. godine.

Kao glavni cilj izdvojili su nameru da broj recikliranih flaša i limenki bude jednak broju prodatih i nadaju se da će to dostići do 2030. godine.

Jelena Cvetić