Hajneken se obavezao na nultu emisiju ugljen-dioksida do 2040. godine

Foto-ilustracija: Unsplash ( Andri Klopdeinstein)

Kompanija Hajneken se obavezala da ostvari nultu emisiju ugljen-dioksida u proizvodnji do 2030. godine, a u celokupnom lancu vrednosti do 2040. godine. Ovo je prvi u nizu mnogih ambicioznih koraka u okviru ažurirane strategije održivog poslovanja kompanije, pod nazivom “Stvaramo bolji svet”, a koja predstavlja bitan deo celokupne nove poslovne “Evergreen” strategije uravnoteženog rasta kompanije.

„Namera nam je da do 2030. godine postignemo nultu emisiju ugljen-dioksida u svim svojim proizvodnim procesima, a kako bismo ispunili cilj od 1,5°C koji propisuje Pariski sporazum. Nastavićemo da smanjujemo emisiju šetetnih gasova kroz energetsku efikasnost i ubrzaćemo prelazak na obnovljive izvore energije.”, navodi Dolf Van Den Brink, predsednik izvršnog odbora i generalni direktor kompanije Hajneken.

On je dodao da veliki deo ukupnog ugljeničnog otiska izvan proizvodnje ove kompanije nastaje u okviru procesa poljoprivrede, pakovanja, distribucije i hlađenja. Hajneken će zato blisko sarađivati sa svojim dobavljačima i partnerima, kako bismo postigli ambiciozni cilj i nultu emisiju ugljen-dioksida u okviru celokupnog lanca vrednosti do 2040. godine.

„Svesni smo da HEINEKEN može da napreduje samo ako i naša planeta i zajednice u kojima poslujemo napreduju zajedno. Želeo bih posebno da se zahvalnim svim našim zaposlenima na posvećenosti i želji da se predano posvete ovoj temi. Zajedničkim i timskim radom, daćemo sve od sebe da stvaramo bolji svet za sve nas.”, rekao je Den Brink.

Od prvog zrna ječma do poslužene pune čaše našeg piva, Hajneken je usmeren na konkretne akcije za smanjenje svog ugljeničnog otiska, blisko sarađujući sa kupcima, potrošačima i dobavljačima.

Izvor: Ruskinhunt 

 

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti